Stráž nad Ohří - Zjednodušená verze stránek
Nastavení velikosti písma
+

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
Obec Stráž nad Ohří
Obec Stráž nad Ohří vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů dnem voleb do obecního zastupitelstva v roce 1990.
Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Stráž nad Ohří 21
36301 Ostrov
Telefon: 353893159
Kancelář starosty: 725 051 077
Fax: 353 893 159
E-mail: podatelna@straznadohri.cz
WWW: www.straznadohri.cz/
ID Datové schránky: q4sb47y
  • 4.1 Kontaktní poštovní adresa

    Stráž nad Ohří 21
    36301 Ostrov
  • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

    Stráž nad Ohří 21
    36301 Ostrov
  • 4.3 Úřední hodiny

    pondělí7:00 - 11:3012:30 - 17:00
    středa7:00 - 11:3012:30 - 17:00
  • 4.4 Telefonní čísla

    353893159
    Kancelář starosty: 725 051 077
  • 4.5 Adresa internetové stránky

  • 4.6 Adresa podatelny

  • 4.7 Elektronická adresa podatelny

    podatelna@straznadohri.cz

    Další informace jsou na stránce podatelny.

  • 4.8 Datová schránka

    ID Datové schránky: q4sb47y
4729341/0100 (Komerční banka, a.s.)
00255009
Nejsme plátci DPH
  • 8.1 Seznamy hlavních dokumentů

  • 8.2 Rozpočet

    Rozpočty

    Rozpočet na rok 2011
    Rozpočet obce Stráž nad Ohří na rok 2011.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 24,55 kB
    Staženo: 135×
    Vloženo: 3. 3. 2021
    Rozpočet na rok 2012
    Rozpočet Obce Stráž nad Ohří na rok 2012.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 27,05 kB
    Staženo: 106×
    Vloženo: 3. 3. 2021
    Rozpočet na rok 2013
    Rozpočet Obce Stráž nad Ohří na rok 2013.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 579,22 kB
    Staženo: 120×
    Vloženo: 3. 3. 2021
    Rozpočet na rok 2014
    ROZPOČET 2014.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 29,24 kB
    Staženo: 105×
    Vloženo: 3. 3. 2021
    Rozpočet na rok 2015
    Rozpočet Obce Stráž nad Ohří na rok 2015.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 557,56 kB
    Staženo: 129×
    Vloženo: 3. 3. 2021
    Rozpočet na rok 2016
    Rozpočet Obce Stráž nad Ohří na rok 2016.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 206,59 kB
    Staženo: 123×
    Vloženo: 3. 3. 2021
    Rozpočet na rok 2017
    Rozpočet Stráž nad Ohří 2017.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 207,06 kB
    Staženo: 120×
    Vloženo: 3. 3. 2021
    Rozpočet na rok 2018
    Rozpočet obce Stráž nad Ohří na rok 2018.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 313,1 kB
    Staženo: 105×
    Vloženo: 3. 3. 2021
    Rozpočet na rok 2019
    rozpočet na rok 2019.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 925,63 kB
    Staženo: 113×
    Vloženo: 3. 3. 2021
    Rozpočet obce Stráž nad Ohří na rok 2020
    Rozpočet obce Stráž na r.2020.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 1,15 MB
    Staženo: 116×
    Vloženo: 3. 3. 2021
    Rozpočet obce Stráž nad Ohří na rok 2021
    Rozpočet obce Stráž nad Ohří na rok 2021.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 1,1 MB
    Staženo: 137×
    Vloženo: 3. 3. 2021
    Rozpočet obce Stráž nad Ohří na rok 2022
    Rozpočet na rok 2022.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 1008,5 kB
    Staženo: 52×
    Vloženo: 9. 2. 2022

    Rozpočty - Schválený střednědobý výhled rozpočtu

    Střednědobý výhled rozpočtu obce Stráž nad Ohří na roky 2023 a2024
    Střednědobý výhl.roz..23_24.pdf
    Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 368,21 kB
    Staženo: 45×
    Vloženo: 9. 2. 2022

Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají

  • ústně – v kanceláři úřadu
  • písemně – osobně v kanceláři úřadu nebo poštou na adresu úřadu
    Obecní úřad Stráž nad Ohří
    Stráž nad Ohří 21
    36301 Ostrov
  • e-mailem: podatelna@straznadohri.cz
  • elektronickým podáním: podatelna@straznadohri.cz
  • telefonicky na tel. čísle: 353893159

Úřední hodiny

pondělí 7:00 - 11:30 12:30 - 17:00
středa 7:00 - 11:30 12:30 - 17:00

 

Zákon č. 106/1999 Sb. O svobodném přístupu k informacím - přehled lhůt a termínů

 

Lhůty

  • Odkaz na zveřejněnou informaci - § 6 odst. l) - 7 dnů
  • Výzva k upřesnění nesrozumitelné nebo příliš obecné informace - § 14 odst. 5, písm. b) - 7 dnů
  • Informace o odložení žádosti nevztahující se k působnosti povinného subjektu - § 14 odst.5, písm. c) - 7 dnů
  • Poskytnutí informace žadateli - § 14 odst. 5, písm. d) - 15 dnů
  • Prodloužení lhůty pro poskytnutí informace ze závažných důvodů - § 14 odst. 7) - 10 dnů
  • Rozhodnutí o odvolání - § 16 odst. 3) - 15 dnů
  • Upřesnění žádosti o informaci žadatele - § 14 odst. 5, písm. a) - 30 dnů
  • Lhůta pro stížnost žadatele, který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6; kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo §14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti; kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací - § 16a odst. 3 – 30 dnů
  • Odvolání proti rozhodnutí - § 16 odst. 1) - 15 dnů

Termíny

  • Poskytování informací dle § 5 odst. 1 způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 2) - od 1.1.2001
  • Poskytování informací z registrů způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 3) - od 1. 1. 2002

Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

Kdo může o informaci požádat

  • o informaci může žádat každá fyzická nebo právnická osoba, přičemž nemusí zdůvodňovat proč o informaci žádá

Kdo informaci poskytne

  • kterýkoli státní orgán nebo orgány územní samosprávy (obce)

Kdy je podání informace povinným subjektem omezeno

  • Je-li požadovaná informace v souladu s právními předpisy označena za utajovanou informaci, k níž žadatel nemá oprávněný přístup, povinný subjekt ji neposkytne.
  • Informace týkající se osobnosti, projevů osobní povahy, soukromí fyzické osoby a osobní údaje povinný subjekt poskytne jen v souladu s právními předpisy, upravujícími jejich ochranu.
  • Pokud je požadovaná informace obchodním tajemstvím dle ust. § 17 zák. č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, resp. dle ust. § 504 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, povinný subjekt ji neposkytne.
  • Informace o majetkových poměrech osoby, která není povinným subjektem, získané na základě zákonů o daních, poplatcích, penzijním nebo zdravotním pojištění anebo sociálním zabezpečení povinný subjekt podle tohoto zákona neposkytne.

Další omezení práva na informace

  • Povinný subjekt může omezit poskytnutí informace, pokud:
    1. se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům povinného subjektu,
    2. jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí povinného subjektu, pokud zákon nestanoví jinak; to platí jen do doby, kdy se příprava ukončí rozhodnutím, nebo
    3. jde o informaci poskytnutou Organizací Severoatlantické smlouvy nebo Evropskou unií, která je v zájmu bezpečnosti státu, veřejné bezpečnosti nebo ochrany práv třetích osob chráněna uvedenými původci označením „NATO UNCLASSIFIED“ nebo „LIMITE“ a v České republice je toto označení respektováno z důvodů plnění povinností vyplývajících pro Českou republiku z jejího členství v Organizaci Severoatlantické smlouvy nebo Evropské unii, pokud původce nedal k poskytnutí souhlas.
  • Povinný subjekt informaci neposkytne, pokud:
    1. jde o informaci vzniklou bez použití veřejných prostředků, která byla předána osobou, jíž takovouto povinnost zákon neukládá, pokud nesdělila, že s poskytnutím informace souhlasí,
    2. ji zveřejňuje na základě zvláštního zákona a v předem stanovených pravidelných obdobích až do nejbližšího následujícího období, nebo
    3. by tím byla porušena ochrana práv třetích osob k předmětu práva autorského.
  • Informace, které získal povinný subjekt od třetí osoby při plnění úkolů v rámci kontrolní, dozorové, dohledové nebo obdobné činnosti prováděné na základě zvláštního právního předpisu, podle kterého se na ně vztahuje povinnost mlčenlivosti anebo jiný postup chránící je před zveřejněním nebo zneužitím, se neposkytují. Povinný subjekt poskytne pouze ty informace, které při plnění těchto úkolů vznikly jeho činností.
  • Povinné subjekty dále neposkytnou informace o 
    1. probíhajícím trestním řízení,
    2. rozhodovací činnosti soudů, s výjimkou rozsudků,
    3. plnění úkolů zpravodajských služeb
    4. přípravě, průběhu a projednávání výsledků kontrol v orgánech Nejvyššího kontrolního úřadu,
    5. činnosti Ministerstva financí podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nebo podle zákona o provádění mezinárodních sankcí.
  • Povinný subjekt neposkytne informaci, která je předmětem ochrany práva autorského nebo práv souvisejících s právem autorským (dále jen "právo autorské") , je-li v držení
    1. provozovatelů rozhlasového nebo televizního vysílání, kteří toto vysílání provozují na základě zvláštních právních předpisů,
    2. škol a školských zařízení, které jsou součástí vzdělávací soustavy podle školského zákona a podle zákona o vysokých školách,
    3. knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby podle knihovního zákona,
    4. Akademie věd České republiky a dalších veřejných institucí, které jsou příjemci nebo spolupříjemci podpory výzkumu a vývoje z veřejných prostředků podle zákona o podpoře výzkumu a vývoje, nebo
    5. kulturních institucí hospodařících s veřejnými prostředky, jako jsou muzea, galerie, divadla, orchestry a další umělecké soubory.
  • Povinný subjekt neposkytne informaci o činnosti orgánů činných v trestním řízení, včetně informací ze spisů, a to i spisů, v nichž nebylo zahájeno trestní řízení, dokumentů, materiálů a zpráv o postupu při prověřování oznámení, které vznikly činností těchto orgánů při ochraně bezpečnosti osob, majetku a veřejného pořádku, předcházení trestné činnosti a při plnění úkolů podle trestního řádu, pokud by se tím ohrozila práva třetích osob anebo schopnost orgánů činných v trestním řízení předcházet trestné činnosti, vyhledávat nebo odhalovat trestnou činnost nebo stíhat trestné činy nebo zajišťovat bezpečnost České republiky.

Jak se o informaci žádá

Žádost o poskytnutí informace se podává

  1. ústně, tj osobní návštěvou na příslušném orgánu nebo dotazem provedeným pomocí telekomunikačního zařízení nebo
  2. písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací.

Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.

Co musí písemná žádost obsahovat

  • označena („žádost dle informačního zákona“; „žádost dle z. č. 106/1999 Sb.“; „žádost dle zákona o svobodném přístupu k informacím“, apod.), tj., že se žadatel domáhá poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb.
  • musí v ní být určeno, kterému povinném subjektu je určena,
  • musí obsahovat u fyzické osoby: jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu nebo bydliště a u právnické osoby: název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla, která žádost podává. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
  • je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím elektronické adresy podatelny povinného subjektu, pokud ji povinný subjekt zřídil. Pokud elektronické adresy podatelny nejsou zveřejněny, postačí podání na jakoukoliv elektronickou adresu povinného subjektu.
  • musí z ní být patrno o jakou informaci se žádá.
  • neobsahuje-li žádost uvedené údaje, povinný subjekt posoudí ve smyslu ust. § 14 odst. 5 zákona žádost a:
    1. brání-li nedostatek údajů o žadateli podle odstavce 2 postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
    2. v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
    3. v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,

Jaký bude postup povinného subjektu

  • Pokud povinný subjekt žádosti, byť i jen zčásti, nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, popřípadě o odmítnutí části žádosti (dále jen "rozhodnutí o odmítnutí žádosti"), s výjimkou případů, kdy se žádost odloží.
  • Povinný subjekt žádost odloží, pokud:
    1. se požadované informace nevztahují k jeho působnosti a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
    2. bránil nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, povinný subjekt vyzval žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil, avšak žadatel nevyhověl této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení.
  • Nevydá-li povinný subjekt rozhodnutí o odmítnutí žádosti, nebo pokud povinný subjekt žádost neodloží, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění.

Co když povinný subjekt žádosti nevyhoví

  • pokud povinný subjekt, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele
  • proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti může podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení

Komu se odvolání posílá

  • odvolání se podává u subjektu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti

Kdo o odvolání rozhodne

  • o odvolání rozhoduje orgán (příslušný krajský úřad), který je nejblíže nadřízeným povinného subjektu, který rozhodnutí vydal
  • ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí vydal
  • proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.

urad-obce/povinne-informace/dokumenty-106/zadost-o-informace/

  • 11.1 Nejdůležitější používané předpisy

    Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje

    • Ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů.
    • Ústavní zákon č. 2/1993 Sb., o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky.
    • Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
    • Zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
    • Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů.
    • Zákon č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
    • Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů.

    Úplné znění právních předpisů je dostupné na http://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/

  • 11.2 Vydané právní předpisy

    Obec Stráž nad Ohří vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
    Úřední deska, Sbírka právních předpisů
  • 12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

    Organizace je oprávněna požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady.

    Sazebník úhrad za poskytování informací nebyl vydán.

  • 12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

    Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.
  • 13.1 Vzory licenčních smluv

  • 13.2 Výhradní licence

    V současné době nejsou pro Obec Stráž nad Ohří poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

Výroční zpráva za rok 2021

Výroční zpráva o posk. inf. 2021.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 713,62 kB
Staženo: 50×
Vloženo: 9. 2. 2022

Výroční zpráva za rok 2018

výroční zpráva 2018_106_1999.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 122,25 kB
Staženo: 109×
Vloženo: 3. 3. 2021

Výroční zpráva za rok 2019

výroční zpráva 2019_106_1999.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 473,06 kB
Staženo: 105×
Vloženo: 3. 3. 2021

Výroční zpráva za rok 2020

výroční zpráva 2020_106_1999.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 206,01 kB
Staženo: 114×
Vloženo: 3. 3. 2021

Ohlášení drobné stavby

Ohlášení drobné stavby.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 20,53 kB
Staženo: 104×
Vloženo: 3. 3. 2021

Ohlášení informačního, reklamního a propagačního zařízení

ohlaseni_informacniho_reklamniho_a_propagacniho_zarizeni.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 22,33 kB
Staženo: 110×
Vloženo: 3. 3. 2021

Ohlášení k místnímu poplatku za užívání veřejného prostoru

ohlaseni_k_mistnimu_poplatku_za_uzivani_verejneho_prostoru.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 30,05 kB
Staženo: 108×
Vloženo: 3. 3. 2021

Oznámení údajů pro stanovení ročního poplatku za malé zdroje zneči...

oznameni_udaju_pro_stanoveni_rocniho_poplatku_za_male_zdroje_znecisteni_ovzdusi.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 34,16 kB
Staženo: 108×
Vloženo: 3. 3. 2021

Potvrzení o řádné úhradě nájemného

potvrzeni_o_radne_uhrade_najemneho.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 15,01 kB
Staženo: 101×
Vloženo: 3. 3. 2021

Povolení pálení ohně

povoleni_paleni_ohne.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 38,6 kB
Staženo: 110×
Vloženo: 3. 3. 2021

Přihláška dítěte do předškolního zařízení

prihlaska_ditete_do_predskolniho_zarizeni.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 16,23 kB
Staženo: 104×
Vloženo: 3. 3. 2021

Přiznání k místnímu poplatku z ubytovacích kapacit

priznani_k_mistnimu_poplatku_z_ubytovacich_kapacit.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 12,86 kB
Staženo: 113×
Vloženo: 3. 3. 2021

Přiznání k místnímu poplatku ze psů

priznani_k_mistnimu_poplatku_ze_psu.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 27,22 kB
Staženo: 112×
Vloženo: 3. 3. 2021

Žádost ke zrušení zvláštního užívání komunikace - vyhrazeného park...

zadost_ke_zruseni_zvlastniho_uzivani_komunikace_vyhrazeneho_parkovaciho_mista.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 30,42 kB
Staženo: 112×
Vloženo: 3. 3. 2021

Žádost o nájem bytu

zadost_o_najem_bytu.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 20,77 kB
Staženo: 101×
Vloženo: 3. 3. 2021

Žádost o osvobození od hrazení příspěvku

zadost_o_osvobozeni_od_hrazeni_prispevku.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 29,24 kB
Staženo: 101×
Vloženo: 3. 3. 2021

Žádost o poskytnutí finančního příspěvku

zadost_o_poskytnuti_financniho_prispevku.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 28,72 kB
Staženo: 113×
Vloženo: 3. 3. 2021

Žádost o poskytnutí informací

zadost_o_poskytnuti_informaci.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 19,97 kB
Staženo: 104×
Vloženo: 3. 3. 2021

Žádost o povolení kácení dřevin rostoucích mimo les

Žádost o povolení kácení dřevin rostoucích mimo les.doc
Typ souboru: DOC dokument, Velikost: 46,5 kB
Staženo: 79×
Vloženo: 3. 3. 2021

Žádost o povolení ke zvláštnímu užívání komunikace - umístění reklamy atrakce apod

zadost_o_povoleni_ke_zvlastnimu_uzivani_komunikace_umisteni_reklamy_atrakce_apod.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 28,57 kB
Staženo: 110×
Vloženo: 3. 3. 2021

Žádost o povolení užívání vyhrazeného parkovacího místa

zadost_o_povoleni_uzivani_vyhrazeneho_parkovaciho_mista.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 30,15 kB
Staženo: 114×
Vloženo: 3. 3. 2021

Žádost o prodloužení povolení vyhrazeného parkovacího stání pro in...

zadost_o_prodlouzeni_povoleni_vyhrazeneho_parkovaciho_stani_pro_invalidy.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 22,03 kB
Staženo: 90×
Vloženo: 3. 3. 2021

Žádost o pronájem obecního bytu

zadost_o_pronajem_obecniho_bytu.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 41,89 kB
Staženo: 113×
Vloženo: 3. 3. 2021

Žádost o souhlas ke konání akce se zvířaty

zadost_o_souhlas_ke_konani_akce_se_zviraty.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 32,75 kB
Staženo: 104×
Vloženo: 3. 3. 2021

Žádost o užívání veřejného prostranství - umístění skládky

zadost_o_uzivani_verejneho_prostranstvi_umisteni_skladky.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 32,09 kB
Staženo: 100×
Vloženo: 3. 3. 2021

Žádost o vydání povolení k užívání veřejné zeleně

zadost_o_vydani_povoleni_k_uzivani_verejne_zelene.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 18,47 kB
Staženo: 115×
Vloženo: 3. 3. 2021

Žádost o zápis do evidence samostatně hospodařícího rolníka

zadost_o_zapis_do_evidence_samostatne_hospodariciho_rolnika.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 38,61 kB
Staženo: 110×
Vloženo: 3. 3. 2021

Co když orgán žádosti nevyhoví

Odvolání

  • Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení.
  • Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
  • O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
  • Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem.
  • Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.

Stížnost

  • Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel,
    1. který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
    2. kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
    3. kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
    4. který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
  • Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
  • Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
    1. doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
    2. uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
  • O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
  • Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
  • Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.